Matrace dnes akcia aj -58% na kusy skladom. K tomu doprava zadarmo pri nákupe od 164 €.

Reklamačný poriadok

Na výrobky je poskytnutá záručná doba 24 mesiacov podľa obchodného zákonníka, pokiaľ nie je uvedená doba dlhšia. Záručným listom v zmysle týchto reklamačných podmienok je zreteľne vyplnený predajný doklad (dátum predaja, typ tovaru, pečiatka a podpis predajcu).  Ak sa vyskytne na zakúpenom tovare vada, zákazník má právo tovar reklamovať. Podmienkou pre uznanie reklamácie je, aby bola uplatnená v záručnej dobe a kupujúci preukáže nákup tovaru (najlepšie dokladom o kúpe)

Prevzatie tovaru
Bezprostredne pri prevzatí tovaru je zákazník vo vlastnom záujme povinný skontrolovať správnosť počtu odovzdaných jednotiek a neporušenosť obalu. Pokiaľ má tovar pri prevzatí porušený obal, kupujúci sa presvedčí o celistvosti a neporušenosti tovaru. Toto je potrebné uviesť do prepravného listu či iného dokladu, ktorý obdrží spoločne s tovarom, inak právo na reklamáciu mechanického poškodenia zaniká. Bez zbytočných odkladov o tom súčasne informuje predajcu. Ak je tovar poškodený pod neporušeným obalom, kupujúci je povinný na požiadanie tento obal predložiť predajcovi na prešetrenie reklamácie, inak reklamácia nebude uznaná. 
Oprávnenú reklamáciu môžete podať týmito spôsobmi: 
e-mailom
odporúčaným listom
osobným doručením do sídla prevádzkovateľa

Lehota uplatnenia reklamácie :
Chyby dodávky, ktoré sú zrejmé pri odbere, musia byť reklamované ihneď pri prevzatí tovaru, inak právo zo zodpovednosti za tieto vady zaniká. Ostatné zrejmé vady zistené napríklad pri montáži oznámi kupujúci bez zbytočného odkladu od zistenia nedostatku. Reklamáciu zákazník rieši vždy s predajcom tovaru. Reklamácia bude vybavená podľa zákonných podmienok bez zbytočných odkladov do 30 dní odo dňa uplatnenia, pokiaľ sa strany nedohodnú inak. Záruka sa nevzťahuje na:
chyby tovaru , na ktoré bola poskytnutá zľava
bežné opotrebenie (zmenu farby použitých materiálov, ktorá môže byť spôsobená atmosférickými vplyvmi, opotrebovaním alebo žmolkovaním poťahu matraca a čiastočné zmäknutie použitých materiálov)
vady spôsobené pri doprave tovaru dopravným prostriedkom zákazníka
vady spôsobené nevhodným skladovaním, nesprávne vykonanou montážou, nevhodným uložením, opravou, údržbou alebo nesprávnym používaním tovaru< br />drobné odchýlky poťahových látok vo farebnom tóne proti vzorke látky
preležanie, ktoré nepresahuje 13% z celkovej výšky matraca podľa ČSN 91 1004
poškodenie tovaru živlami
lamelové rošty sú štandardne dodávané o 4 cm kratšie ao 1 cm užšie
tolerancia rozmer (dĺžka, šírka ) je +/- 1 cm
pri reklamácii nábytku je možné reklamovať iba diel, ktorý je poškodený alebo chybný – nie celý diel nábytku / postele /
matrace nesmú byť na reklamáciu poslané znečistené, prehnuté ani zrolované, musia byť riadne zabalené a zalepené v igelite (nie v strečovej fólii) tak, aby nedošlo prepravou k ušpineniu alebo inému poškodenie reklamovaného tovaru
Pri výrobe atypických rozmerov matraca môže byť matrac zlepený alebo dolepená z viacerých kusov-toto nie je dôvodom na reklamáciu alebo vrátenie tovaru.
U atypických rozmerov alebo rozmerov na prianie zákazníka sa taktiež predlžuje doba dodania až na 4-5 týždňov. 
U penových matracov sú povolené nasledujúce zmeny:
a) strata výšky po dynamickom namáhaní podľa ČSN EN ISO 3385 – max.15%
b) zmena tvrdosti po dynamickom namáhaní podľa STN EN ISO 3385 – max.40%
Prípustná tolerancia tvrdosti polyuretánového jadra matraca (odporu protistlačeniu v kPa) podľa STN EN ISO 3386-1 je +/- 15%
Výrobná tolerancia matracov je +/- 1% pri dĺžke a šírke a +/- 8% pri výške matraca.

Lehota na vybavenie reklamácie beží od odovzdania/doručenia tovaru predávajúcemu. Tovar by mal byť pri preprave zabalený vo vhodnom obalu, aby nedošlo k jeho poškodeniu

V Opave dňa 14.04.2021